Switch to full style
Everything else not related to the other forums
Post a reply

Answer Me!

@SkitchP
3
6%
96583UP
0
No votes
ABNorman
1
2%
Anders
0
No votes
B
0
No votes
bada
0
No votes
Bammer
0
No votes
Biff Pocoroba
1
2%
Birds in Hell
0
No votes
bodysnatcher
0
No votes
bune
0
No votes
BurtReynolds
0
No votes
chewm
0
No votes
Chris_H_2
0
No votes
CopperTom
0
No votes
cutuphalfdead
1
2%
daft twat
0
No votes
darth_vedder
0
No votes
Dev
17
31%
dimejinky99
1
2%
doone
0
No votes
doug rr
0
No votes
dpupenya
0
No votes
durdencommatyler
4
7%
E.H. Ruddock
0
No votes
EJ
0
No votes
evenslow
0
No votes
Higgs
0
No votes
Iholdthepain
2
4%
Jammer
0
No votes
Kevin Davis
0
No votes
knee tunes
0
No votes
Lament
1
2%
lennytheweedwhacker
0
No votes
LetMeSleep
1
2%
LoathedVermin72
3
6%
malice
3
6%
McParadigm
0
No votes
Mecca
0
No votes
Mike
0
No votes
mikejasond
3
6%
Monkey_Driven
0
No votes
numbers
0
No votes
Peeps
1
2%
PHATJ
0
No votes
philpritchard
0
No votes
px
4
7%
Rangi Guy
0
No votes
run2death/turned2black
1
2%
Self
0
No votes
Sgt. Crackpot
0
No votes
Simple Torture
0
No votes
spike
0
No votes
Stickman
0
No votes
stip
0
No votes
Strat
1
2%
The Argonaut
0
No votes
theplatypus
2
4%
tragabigzanda
0
No votes
verb_to_trust
0
No votes
VinylGuy
0
No votes
washing machine
0
No votes
wease
0
No votes
Wendy Carlos's Twin
4
7%
Whitey McTeeth
0
No votes
 
Total votes : 54

Re: Who is the real most annoying RMer?

Sat August 12, 2017 8:06 pm

Dev wrote:the results are in. I am in 11 peoples heads.

Devinitely a crowning achievement... :thumbsup:

Re: Who is the real most annoying RMer?

Sat August 12, 2017 8:09 pm

this thread sucks.

Re: Who is the real most annoying RMer?

Sat August 12, 2017 8:21 pm

Dev wrote:this thread sucks.

olo

Re: Who is the real most annoying RMer?

Sat August 12, 2017 8:44 pm

sup dev

Re: Who is the real most annoying RMer?

Sat August 12, 2017 8:48 pm

I dunno, I kinda like this thread

Re: Who is the real most annoying RMer?

Sat August 12, 2017 8:53 pm

As it stands right now,

TOP-TIER ANNOYING: Dev
TIER 2 ANNOYING: px
TIER 3 ANNOYING: durdencommatyler
TIER 4 ANNOYING: @SkitchP, Iholdthepain, LoathedVermin72, malice
TIER 5 ANNOYING: cutuphalfdead, mikejasond
BOTTOM-TIER ANNOYING: E.H. Ruddock, Lament, LetMeSleep, Peeps, turned2death, Strat, theplatypus, Wendy Carlos's Twin
NOT ANNOYING: Everyone else

Re: Who is the real most annoying RMer?

Sat August 12, 2017 8:54 pm

we need a run off.

Re: Who is the real most annoying RMer?

Sat August 12, 2017 9:05 pm

bad poll btw. having so many choices really dilutes the impact of the results. idiotic noob polling by an idiot. crap thread stickied by crap mods who have a personal agenda. but the thing is. it's all about me so i can live with. my influence dominates a ton of GD discourse. im in ur idiot heads. cant turn it off. can't dismiss it. im vital as fuck and this thread proves it.

Re: Who is the real most annoying RMer?

Sat August 12, 2017 9:06 pm

i voted for myself cuz im the fuckin man.

Re: Who is the real most annoying RMer?

Sat August 12, 2017 9:06 pm

yeah buddy

Re: Who is the real most annoying RMer?

Sat August 12, 2017 9:07 pm

You will always be in my idiot head

Re: Who is the real most annoying RMer?

Sat August 12, 2017 9:08 pm

Dev wrote:bad poll btw. having so many choices really dilutes the impact of the results. idiotic noob polling by an idiot. crap thread stickied by crap mods who have a personal agenda. but the thing is. it's all about me so i can live with. my influence dominates a ton of GD discourse. im in ur idiot heads. cant turn it off. can't dismiss it. im vital as fuck and this thread proves it.

omg, u r sooo rite!

Re: Who is the real most annoying RMer?

Sat August 12, 2017 9:35 pm

Dev is so cute

Re: Who is the real most annoying RMer?

Sat August 12, 2017 9:38 pm

shouldn't have locked dev's threaads

Re: Who is the real most annoying RMer?

Sat August 12, 2017 9:39 pm

I didn't

Re: Who is the real most annoying RMer?

Sat August 12, 2017 9:40 pm

Wait, I didn't see they were locked. And Mary's. Dev, I'll unlock them for you pal

Re: Who is the real most annoying RMer?

Sat August 12, 2017 9:47 pm

thanks but who locked them in the first place?

Re: Who is the real most annoying RMer?

Sat August 12, 2017 9:53 pm

E.H. Ruddock wrote:Wait, I didn't see they were locked. And Mary's. Dev, I'll unlock them for you pal

I dont care, i was just trying to be more like dev becuz he's sooo cool

Re: Who is the real most annoying RMer?

Sat August 12, 2017 9:55 pm

Dev wrote:thanks but who locked them in the first place?

Hard to say. Probably mecca

Re: Who is the real most annoying RMer?

Sat August 12, 2017 10:20 pm

I don't whether to be happy or sad that I was left off the list.
Post a reply